4/3/14

Insomnia... ή κατά το ελληνικότερον αϋπνία!

Αυτό πάλι με τα πρόβατα, τι κόλπο της κακιάς ώρας είναι;;; Αντί να βοηθάει να κοιμηθείς πιο σύντομα, δημιουργεί ένα σωρό νέες απορίες κι άντε να κοιμηθείς! Για παράδειγμα, γιατί προβατάκια κι όχι κατσικάκια; Προς τι αυτή η ρατσιστική διάκριση ανάμεσα στα αμνοερίφια; Στα πόσα προβατάκια να σταματήσω το μέτρημα και να το πάρω απόφαση πως δεν θα κοιμηθώ; Ή αν έφτασα στα 892 προβατάκια και μπερδευτώ, ξεκινάω το μέτρημα από την αρχή ή συνεχίζω από εκεί που έκανα το λάθος;



Για να μην τα πολυλογώ, αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που μου δημιουργήθηκαν όταν επιχείρησα να χρησιμοποιήσω τη Λύση 1, να μετρήσω προβατάκια, μήπως και καταφέρω να κοιμηθώ. Το αποτέλεσμα δεν θα έλεγα πως ήταν ιδιαίτερα επιτυχές. Προχωρώ, λοιπόν, στη Λύση 2 : αποφασίζω να κόψω τον καφέ και ό,τι άλλο περιέχει καφεΐνη. Δε θα έλεγα πως είδα αποτελέσματα, μιας και όχι μόνο συνέχιζα να ..κάνω ρεκόρ αϋπνίας, αλλά είχα χάσει κι εκείνες τις στιγμές χαλάρωσης που συνόδευαν το πρωινό ή απογευματινό μου καφεδάκι!
Συνεχίζω «πυρετωδώς» τις προσπάθειες  να καταπολεμήσω την αϋπνία που με ταλαιπωρεί με τη Λύση 3 : μου προτείνει μια φίλη την παραδοσιακή συνταγή ενός ποτηριού γάλα με μέλι πριν κοιμηθώ. Παταγώδης αποτυχία! Χώρια που το γάλα δεν είναι και το καλύτερό μου! Φτάνοντας στη Λύση 4 είχα πια χάσει κάθε ελπίδα. Αποφασίζω να ρωτήσω στο φαρμακείο της γειτονιάς για κανένα φυτικό σκεύασμα που βοηθά στη χαλάρωση του οργανισμού. Τι να σου κάνει κι ο φαρμακοποιός όμως, όταν είσαι βαμπίρ! Επειδή μόνο βαμπίρ μπορώ να πιστέψω πια πως είμαι!

Τελικά, κατέληξα στα παρακάτω: 1. επιστρέφω στη συνήθεια της πολυαγαπημένης καφεΐνης που τόσο μου είχε λείψει, και 2. αλλάζω επαγγελματική πορεία! Θα γίνω νυχτοφύλακας ή κάτι βρε παιδί μου που να ταιριάζει στο βιολογικό ρολόι νυκτόβιου πλάσματος που διαθέτω. Αν, βέβαια, υπάρχει καμιά ιδέα για το θεματάκι μου, πολύ ευχαρίστως να την ακούσω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου