13/2/14

Συνταγή καροτόσουπας

Οφείλω να παραδεχτώ πως αν μου έλεγε κανείς ότι όχι απλά θα δοκίμαζα, αλλά θα μου άρεσε τόσο ώστε να την προτείνω κιόλας την καροτόσουπα θα γελούσα για μια βδομάδα!! Όχι πως έχω κάτι εναντίον των καρότων, αλλά, να βρε παιδί μου, προτιμώ τις πιο παραδοσιακές επιλογές όταν είναι να γεμίσω το στομαχάκι μου! Θα κάνω, όμως, την υπέρβαση και θα προτείνω την καροτόσουπα που έφτιαξα χτες χάρη στις προτροπές μιας φίλης.


ΥΛΙΚΑ (4 άτομα)
4 καρότα
1 πατάτα
1 ξηρό κρεμμύδι
1 κ.σ ελαιόλαδο
2 φλιτζ. ζωμός λαχανικών
ξύσμα από μισό λεμόνι
αλάτι, πιπέρι
μουστάρδα (όση σας αρέσει)

ΕΤΕΛΕΣΗ
1.   Πλένουμε, καθαρίζουμε και κόβουμε σε κύβους τα λαχανικά μας.
2.   Σε μια βαθιά κατσαρόλα ρίχνουμε όλα μας τα υλικά και τα αφήνουμε για μισή ώρα να βράσουν.
3.   Στη συνέχεια τη λιώνουμε σε μπλέντερ μέχρι να γίνει λεία.
4.   Αν χρειαστεί προσθέτουμε ζεστό νερό μέχρι να είναι όσο πηχτή θέλετε.

5.   Ξαναβράζουμε για μερικά λεπτάκια και σερβίρουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου